فاطمه آقاییفاطمه آقایی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

مامان فاطمه طلا

هوراااااااااااااااااااا

1393/9/14 20:38
نویسنده : الی
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی شیطون مامان

 نفس کوچولوی شیطون من .

شیطون من چند روزه میای پای سیستمو بازی می کنی . جدیدا اینقدر وارد شدی که هی کلید دار الکی زدی تا تونستی ی ویندوز جدید بسازی . مامانم بی خبر از دسته گل دخملش . اومد نشست تا کاراشو با پی سی انجام بده دید بلهههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اطلاعاتش نیست .گریهعصبانیگریه

زنگ زدم بابا مهدی کلی گریه کردم اطلاعتم پاک شده .تااینکه بابا مهدی گفت سیستم رو ریستار کن . نتیجهههههههههههههه این شد که ما دریافتیم شما یک ویندوز ساختی و مامان بیچاره الکی اشک ریخته . اخه دختر من به تو چی بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟محبتدلخوردلخورحسود

تازه نوبتی هم هست ی کم من کار می کنم ی کم طلا . بعد همشم میگه نوبته منه . مامان در طول روز فقط یکی دوساعت نوبتش میشه بقیش همش نوبته فاطمه س .بغلبغل

 قربونت برم که اینقدر بزرگ شدی تازهههههههههههه. دخملم کلی بزرگ شده جیششم میگه هورااااااااااااااااااا. منو کشتی با این پروزه ی از جیش گرفتنتاااااااااااا. یادت باشه . موهای من پای این پروزه های تو داره سفید میشه هااااااااااااااخندونکجشنجشنجشن

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان شادمهر کوچولو
19 آذر 93 7:42
آفررررررررررین چه دخمل خووووووووووووبی