فاطمه آقاییفاطمه آقایی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

مامان فاطمه طلا

گل دختر مامان

1392/9/30 7:06
نویسنده : الی
147 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

 قربون اون شیطنتات برم مامانی چرا چیزی نمی خوری خوراکت شده فقط کت و بال مرغ و میگو و کمی پاستای خالی

 اخه چرا مامانی رو اذیت می کنی ؟ گریه

مامانی خسته شده عزیزم

 ای کاش ی کم بزرگتر بودی می تونستم  باهات حرف بزنم

بعضی وقتا دلم می گیره و کسی نیس باهاش حرف بزنم حرفایی که نمی تونم به کسی بگم

ی حرفایی بین ی مادر و دختر نیشخند

فک کن

 یعنی روزی می شه تو اینقدر بزرگ بشی بتونم در مورد مسایلی که پیش میاد باهات حرف بزنم وای خدااااااااااا باورم نمیشه

 عزیزم فعلا در حال بازی گوشی و انار خوردنی (عاشق انار )

بابایی از ساعت 7 صبح میره سر کار تااااااااااااااااااا 7 شب

 راستی امشب شب یلداس

 امیدوارم شب خوبی باشه

 فاطمه جون اینو بدون عاشقانه دوست دارم

 هیچ وقت من و بابایی فکر نمی کردیم ی فرشته ای مثل تو توی زندگیمون باشه

 ببخش که بعضی روزا دعوات می کنم

 اخه مادرم دیگه و بعد از اون یک انسان که ممکنه خسته بشه

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم قند عسلممممممممممممماچ

پسندها (1)

نظرات (0)